انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ دسته بندی : ستاد

کلهر: خواسته جوانان نخبه باز شدن درهای بسته است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جشنواره ملی جوانان ایران زمین گفت:خواسته جوانان نخبه باز شدن درهای بسته است.

جشنواره ملی جوانان ایران زمین عصر امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت از ساعت ۱۹ در محل همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

سیا کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: از وزیر ورزش، معاون رییس جمهور و سخنگوی دولت که از جوانان حوزه دولت محسوب می‌شوند و امشب افتخار حضور در این مراسم را به ما دادند، تشکر می‌کنم. هفت هزار جوان در این جشنواره نامزد شدند و از این جمع در یک سامانه رسمی حدود ۴۵۰۰ جوان اطلاعات خود را بارگذاری کردند که مدارک نخبگی آن‌ها ثبت شده است. این کار تنها به وزارت ورزش باز نمی‌گردد و برای انجام آن ۱۹ دستگاه با همکاری نزدیک داشتند.

وی افرزود: در ۱۰ حوزه تخصصی نفرات مشخص شدند. در هر استان ۳۰ نفر انتخاب شدند و در مجموع ۹۰۰ نفر داشتیم که از ۳۱۰ نفر امشب از ۱۰ جوان برتر تقدیر شد. عنوان و شعار ما «جوان، پرچمدار پیشرفت ایران» است. امروز جوانان ما نیازمند فرصت هستند تا توانایی‌های خود را نشان بدهند. در برخی دستگاه‌ها جوان نخبه داریم اما در ارتباط آن‌ها با دستگاه‌های مربوطه مشکلاتی ایجاد می‌شود. خواسته این عزیزان آن است که درهای بسته باز شود و توانایی‌های آن‌ها دیده شود.