انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ دسته بندی : ستاد

پیام تسلیت دبیران شبکه های تخصصی سازمانهای مردم نهاد جوانان

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

پیام تسلیت دبیران شبکه های تخصصی سازمانهای مردم نهاد جوانان بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین خبر تلخ شهادت #خادم_ملت رییس جمهور مردمی آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ، قلب جوانان را به درد آورد.

خبری که در روز ولادت امام مهربانی ها، از عروج #خادم_الرضا علیه السلام در راه خدمت به مردم حکایت داشت و غم و اندوه فراوان را بهمراه داشت. بدینوسیله شبکه های تخصصی سازمان های مردم نهاد و تشکل های جوانان کشور شهادت ریاست محترم جمهور #حضرت_آیت_الله_رئیسی که شخصیتی #مردمی و #جوان_باور و همواره #یاور_جوانان بود و تیم  آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید و محبوب تبریز ، دکتر حسین امیرعبداللیهان وزیر فقید امور خارجه ، دکتر مالک رحتمی استاندار فقید آذربایجان شرقی و سردار سید مهدی موسوی و شهدای کادر پروازی را تسلیت عرض نموده و #اعلام_میدارد ایران عزیز همواره سختی ها را پشت سر گذاشته و استوار و پاینده پرچم خود را سرافراز خواهد دید.

مجاهدت مخلصانه این مرد خستگی ناپذیر در میدان خدمت به این مرز و بوم ، بی اعتنا به طعنه ها و کمبودها درس بزرگی برای ما جوانان بود، ما جوانان فعال اجتماعی در راه خدمت به این کشور همواره در میدان خواهیم ماند و راه پرافتخار شهدا و امام شهدا را تا قله های پیشرفت ادامه خواهیم داد و پاسدار آرمانهای مقدس شهدا و ملت بزرگ ایران خواهیم بود.
#سیدالشهدای_خدمت #خادم_ملت #شهید_جمهور