امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ دسته بندی : ملی

شبکه سازی ایجاد انگیزه و محرک برای فرد جهت ورود به عرصه فعالیت های داوطلبانه است

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: قطعا یکی از مهم ترین مزایای شبکه سازی ایجاد انگیزه و محرک برای فرد جهت ورود به عرصه فعالیت های داوطلبانه و مشارکت های اجتماعی باشد.

حسین آذرکمند با بیان اینکه وقتی افراد موفقیت ها و تلاش و نتیجه ی فعالیت سایر هم نوعان خود را می بینند انگیزه مضاعف برای کار کردن پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: مضاف بر اینکه به اشتراک گذاشتن چالش ها و مشکلات موجود در کار با کسانی که مسائلی از جنس همان مسائل خودشان دارند باعث دریافت ایده ها و راه حل های جدیدی برای ادامه کارشان خواهد بود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استفاده از توان و مهارت سایر افراد و گروه ها باعث تقویت و افزایش کارکرد تشکل ها در یک هم افزایی منظم می شود، افزود: آشنایی با نظام مسائل سایر نقاط کشور و نحوه برنامه ریزی و ارائه برنامه عملیاتی در راستای حل مسائل می تواند زمینه های جدیدی از فعالیت را برای تشکل فراهم آورد.

وی با تاکید بر اینکه استقبال را می توان میانه در نظر گرفت، گفت: شکل گیری شبکه های تخصصی یک فعالیت و موضوع جدید در میان تشکل هاست و برای اینکه استقبال خوبی از این موضوع صورت گیرد نیازمند معرفی شبکه ها و کارکردهای آن در میان سازمان های مردم نهاد است. اما نسبت به سال های گذشته از استقبال خوبی برخوردار است.

آذرکمند با اشاره به اینکه بهترین راه برای خودباوری و پیدا کردن جایگاه خود در اجتماع  ورود به فعالیت های اجتماعی و خود را در معرض اجتماع قرار دادن است، بیان کرد: سمن را می توان آمادگاه و پادگانی برای توانمند سازی شخصیت اجتماعی انسان ها دانست.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه پس جوانان این باور را باید در خود برای ارتقا خود ایجاد کنند و این نعمت بی نظیر اجتماعی شدن را یک فرصت قلمداد کرده و خود و استعداد های اجتماعی خود را عرضه نمایند، خاطرنشان کرد: باید این مهم را بر خود بقبولانند که یک مدیر قدرتمند آینده باید ایستگاه های اجتماعی شدن را به خوبی پشت سر بگذارد.