امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ دسته بندی : ملی

جوانان با ثبت سمن دغدغه مندی‌های اجتماعی و فرهنگی خود و جامعه را دنبال کنند

سرپرست معاونت جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 14 شبکه تخصصی 6 دبیر انتخاب شدند و یک دبیر ملی نیز از قبل داشتیم که در مجموع تاکنون 7 دبیر در استان انتخاب شده اند.

رسول غلامی با بیان اینکه ایجاد شبکه های تخصصی کار خیلی خوبی است که شکل گرفته است، اظهار داشت: موافق 100درصدی این طرح هستم و باید دبیرخانه ها تشکیل شود اما یک ناهماهنگی وجود دارد و در اجرا باید دقت بیشتری شود.

سرپرست معاونت جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید انتخابات در یک زمان خاص باید برگزار شود، افزود: در مورد کلیات، کار امیدوار هستم و باید اشکالات و ایرادات برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه شبکه های تخصصی سمن ها نگاهی قشنگ بود برای انجام کارهای تخصصی، بیان کرد: نگاهی عدالت محورانه است که ما معاون ها در سطح استان داشته باشیم و زمینه را برای صبت سمن ها در 14 شبکه تخصصی ایجاد کنیم، نه اینکه به عنوان مثال در حوزه ازدواج چندین سمن باشد و برای سبک زندگی اسلامی تعداد سمن های فعال در این حوزه اندک باشد.

غلامی با بیان اینکه جوانان سمن ها را به صورت ویژه نگاه کنند، عنوان کرد: ایجاد سمن یک تمرین مدیریتی است به گونه ای که سمن های جوانان وزارت ورزش و جوانان را افراد بین 17 تا 35 سال تشکیل می دهند.

سرپرست معاونت جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جوانان با ثبت سمن می توانند دغدغه مندی های اجتماعی و فرهنگی خود و جامعه را دنبال کنند، گفت: همچنین می توانند از امکانات نهادها و دستگاه ها نیز برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمایند. 

غلامی با بیان اینکه سمن ها نباید دولتی شوند، خاطرنشان کرد: یکی از معضلات بزرگ جوانان در حوزه سمن ها دغدغه های مالیاتی است که باید توسط دولت و مسئولین مرتفع شود.