امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دسته بندی : ملی

انتخابات شبکه های تخصصی سمن ها در 10 استان برگزار شد

پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان با بیان اینکه انتخابات شبکه های تخصصی سمن ها آغاز شده است، گفت: تا کنون 10 استان انتخابات دبیرخانه های استانی شبکه ها را برگزار کرده اند و بقیه استان ها نیز تا ۲۷ اردیبهشت انتخابات را برگزار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان از برگزاری انتخابات شبکه های تخصصی سمن های جوانان خبر داد و گفت: این انتخابات از 10 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا کنون 10 استان انتخابات دبیرخانه های استانی خود را برگزار کرده اند.
وی افزود: در این انتخابات دبیران دبیرخانه های استانی 14 شبکه تخصصی سمن ها مشخص می شود تا زیر نظر دبیرخانه ملی به فعالیت های تخصصی خود در استان های سراسر کشور بپردازند.
پارسانیا همچنین با اشاره به استان هایی که تا کنون موفق به برگزاری انتخابات شده اند گفت: تا کنون استان های گلستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، فارس، آذربایجان غربی، کرمانشاه، تهران، گیلان، مازندران و ایلام انتخابات خود را برگزار کرده اند و تا ۲۷ اردیبهشت بقیه استان ها نیز انتخابات دبیرخانه های استانی خود را برگزار خواهند کرد.
وی افزود شبکه سازی سمن ها ابزاری برای توانمندسازی تخصصی سمن ها و تشکلهای جوانان است که در ۱۴ موضوع انجام شده است.