امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ دسته بندی : ملی

انتخابات دبیران شبکه‌های تخصصی در بوشهر برگزار شد

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه دومین دوره انتخابات دبیرخانه شبکه‌های تخصصی، تشکل ها و سمن های جوانان استان، برگزار شد، گفت: 8 دبیر شبکه‌های تخصصی در حوزه جوانان استان بوشهر انتخاب شدند.

حسین مرادی با اشاره به اینکه مهم ترین رکن آموزش، تخصصی کردن آن است، اظهار داشت: شبکه های تخصصی نیز قرار است این کار را انجام دهند و آموزش های متناسب به اعضای شبکه های تخصصی ارائه دهند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: سمن های هم راستا با عضویت در شبکه های تخصصی می توانند یکدیگر را شناسایی کنند و تعامل و هم افزایی داشته باشند و در نهایت با دستگاه ها و نهادهای مرتبط با شکبه خود ارتباط گیری نمایند.

وی با بیان اینکه در انتخابات دبیران شبکه های تخصصی شاهد حضور 80درصدی سمن های فعال استان بودیم، گفت: امسال، دومین سال برگزاری انتخابات بود و در استان بوشهر این اتفاق به خوبی جا نیفتاده است اما این حضور و شرکت امیدوار کننده بود.

مرادی با اشاره به اینکه بی تردید دغدغه مندی جوانان علاقمند به مشارکت اجتماعی قابل پذیرش است، ادامه داد: جوانان دارای تخصص و انگیزه در یک قالب و بستر قانونمند با تشکیل سمن، آموزش ها و حمایت های لازم را دریافت می کنند و در قالب گروه های مردمی فعالتت می کنند و اثربخشی خود در جامعه را گسترش می دهند.