سایت شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت راه اندازی شد


تاریخ انتشار:۲۷مرداد۱۴۰۳-۲۲:۰۰
کدخبر:۹۲۸۲۰۸                                                                                                          
علمی و فرهنگی » فرهنگ و هنر


به گزارش روابط عمومی شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت مبین هداوند ، همزمان با اختتامیه جشنواره ملی سراسری اتفاق ۴  این سایت راه اندازی شد.

این سایت با محور موضوع  فرهنگی و هنری جهت اطلاع رسانی اخبار ملی ، ستادی ، استانی ، آموزشی ، مقاله ، دستاوردی راه اندازی شده است و فعالان می توانند از سراسر کشور اخبار خود را به روابط عمومی این سایت ارسال نمایند.

رشته های فعالیتی این شبکه ملی از جمله: هنرهای موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای ترسیمی، هنرهای تجسمی، ادبیات، سینما، فعالیت کارهای فرهنگی و هنری ، کارناوال های فرهنگی و هنری، اردو های علمی و فرهنگی، بازی های علمی و فرهنگی (بازی های حرکتی، بازی های رایانه ایی، بازی های مهره ایی، بازی های فکری) کارگاه های آموزشی علمی و فرهنگی و هنری و...  در سراسر کشور این شبکه انجام می دهد.

این شبکه ملی در سراسرکشور کمکی است به وزارت خانه ها، دستگاه ها، ارگان ها، نهادها، ادارات که مرتبط با موضوع فرهنگی و هنری باشند از جمله ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه ها، ادارات کل آموزش و پرورش، سازمان های فرهنگی و هنری شهرداری، سازمان های میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و... می باشد.

شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت در هر استان سراسرکشور یک دبیرخانه استانی دائمی دارد که علاقه مندان می توانند از طریق روابط عمومی شبکه ملی با دبیران استانی ارتباط برقرار کنند.

فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور از این پس میتوانند اخبار های خود را به روابط عمومی سایت شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت ارسال نمایند.

آدرس سایت شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت

www.snyngo.ir/ojavan

آدرس کانال ایتا شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت

https://eitaa.com/Markaz_Meli_Neshat

شماره پیامک، ایتا، بله روابط عمومی شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت آماده دریافت اخبار شما می باشند.

989363795919+
 دبیرخانه روابط عمومی شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت در استان تهران مستقر می باشد.

 

روابط عمومی شبکه ملی نشاط و اوقات فراغت

مبین هداوند

انتهای پیام/