محیط ‌زیست دغدغه اکثر جوانان است


به گزارش باشگاه جوانی خبرگزاری برنا، وحید یامین‌پور دبیر شورای عالی جوانان کشور و معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آغاز اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی محیط ‌زیست سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور به میزبانی ارومیه، گفت: ما در وزارت ورزش و جوانان متولی محیط‌ زیست نیستیم ولی به عنوان متولی کنشگری جمعی و تشکل های جوانان و اهمیت موضوع محیط‌ زیست و با توجه به ظرفیت و دغدغه‌مندی جوانان در این حوزه، دوره‌های مختلف را برگزار می‌کنیم.

دبیر شورای عالی جوانان کشور با اشاره به اینکه توانمندسازی و توسعه مشارکت اجتماعی سمن‌ها از اهداف مهم معاونت جوانان است، خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف چون همنا در راستای توانمندسازی سمن‌ها و تشکل‌های جوانان است.

یامین‌پور گفت: جوانان برای رسیدن به اهداف بلند و دوراندیشانه باید حمایت شوند و ما نیز این موضوع را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

وی اظهار کرد: حوزه محیط زیست از جمله بخش‌ها و شبکه‌های مورد توجه و دغدغه بسیاری از جوانان بود و بسیاری از استان‌ها به دنبال میزبانی شبکه ملی محیط‌زیست سمن‌های جوانان بودند که اکنون استان آذربایجان‌غربی به عنوان میزبان برگزیده شده است.