۱۰۲ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت می‌کنند


به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن درستکار ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهادگران در استان خوزستان در بخش‌های عمرانی فرهنگی، اجتماعی، جهاد تبیین، جامعه خواهران فعالیت‌های مؤثر داشته‌اند که از جانب گروه‌های جهادی فعال بوده که این کارهای جهادی برگرفته از اعتقاد و ایمان قلبی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش نیروهای جهادی به صد برابر اضافه کرد: بر همین اساس از سال ۱۳۹۸ که ۱۱ هزار گروه جهادی بودند اکنون به طور کلی ۱۰۲ هزار گروه جهادی در سطح کشور فعال هستند که ۵۲ هزار گروه جهادی ثبت اطلس و ۵۰ هزار هسته گروه جهادی در نوبت ثبت هستند.

درستکار یادآور شد: اکنون ما در جبهه جریان جهادی خدمت رسانی قرار گرفته‌ایم به این معنا که در یک جنگ تمام عیار با دشمن و در جنگ ترکیبی و شناختی هستیم که به بیان رهبری باید هدفمند و در زمان پیش برویم.

رئیس مجمع جهادگران کشور، اصل ولایت‌پذیری در تشکیلات جهادی را اولویت این مجمع خواند و تاکید کرد: امروز گروه‌های جهادی منتسب به ولایت می‌شوند، متولی گروه‌های جهادی ولایت است، فرمان حضرت آقا برای تشکیل بسیج سازندگی امسال ۲۳ ساله شده است.

درستکار گفت: باید اشتغال و اقتصاد مورد توجه قرار گیرد، امروز فرهنگ سازی و تفکر جهادی، باید تبدیل به گفتمان جهادی و این گفتمان باید تبدیل به گفتمان عمومی شود که از اولویت‌های کار ما است.