راهنمای خرید بلیط پرواز خارجی


ورود اطلاعات مسیر پروازی

گام اول: اگر قصد سفر به صورت رفت و برگشت را دارید گزینه رفت و برگشت و در غیر این صورت گزینه یک طرفه را انتخاب نمایید.

گام دوم: ابتدا نام شهر و یا نام فرودگاه مبدا و مقصد را وارد کنید. به یاد داشته باشید که نام شهر یا فرودگاه را هم می توانید به انگلیسی و هم به فارسی در محل مربوطه تایپ کنید. تاریخ رفت مورد نظر را طبق استاندارد های نمایش داده شده در فرم ، انتخاب نمایید. ، در صورتیکه گزینه رفت و برگشت را انتخاب نمودید تاریخ برگشت را نیز انتخاب نمایید.توجه داشته باشید که امکان انتخاب تاریخ هم به صورت شمسی (FA) و هم به صورت میلادی (EN) برای شما فراهم شده است. همچنین تعداد مسافران را بر اساس گروه سنی مسافر انتخاب نمایید مسافران اعم از بزرگسال ، کودک (سن 2-12 سال) و نوزاد(زیر 2 سال) طبقه بندی شدند.

نکته 1: این انتخاب باید با توجه به تاریخ سفر صورت گیرد. به این معنی که اگر در ابتدای سفر یا هنگام ثبت نام، فرزند شما زیر دو سال تمام و نوزاد به حساب می آید باید مطمئن شوید که در بازه سفر رفت و برگشت نیز همچنان سن او زیر دوسال خواهد بود. در غیر اینصورت باید در ابتدا برای او بلیط هواپیما به عنوان کودک خریداری شود. همچنین باید در مورد سن کودکان نیز توجه لازم صورت گیرد.

نکته 2: تعداد مسافران یک رزرو (تعداد بزرگسال و کودک) نمی تواند بیشتر از ۹ نفر باشد و هر بزرگسال حداکثر می تواند دو کودک و یک نوزاد همراه داشته باشد.اگر تعداد مسافران بیش از ۹ نفر باشد باید بیشتر از یکبار اقدام به خرید بلیط کنید.

گام سوم: در گزینه فیلتر شما میتوانید پروازها را محدود کنید تا در وقت صرفه جویی کرده باشید و انتخاب دقیق تر و سریع تری داشته باشید. با کلیک بر روی فیلتر Economy میتوانید گزینه مورد نظر را از بین کلاس پرواز (اکونومی، پریمیوم یا بیزنس) انتخاب نمایید. همچنین میتوانید با زدن تیک بدون توقف پروازهای بدون توقف را مشاهد کنید. در غیر این صورت همه ی پروازهای دارای توقف و پروازهای بدون توقف به شما نمایش دهده میشود.

بعد از تکمیل تمام گزینه ها بر روی جستجو کلیک کرده و منتظر بمانید تا صفحه پروازها برای شما به نمایش درآید.